måndag 13 juni 2011

Inlägg skrivet, För olivers skull!

Helllu bitches.
Har inte haft ett piss att skriva om sen maj, sååå,
Men nu så tyckte Oliver att det var för längesen så jag skriver detta inlägg för hans skull. hahahaa.
Så nu borde du bli glad oliieponken ((((((:

Snart sommarlov juuu!
Var chill i skolan idag, lite städ åh sen brännboll, fats jag var inte med, :) haha
Sen så berättade dom lite om betygen , men avslöjade inte allt. Men så jag fattade det så har jag iaf betyg i alla ämnen (: iag G i matte :) asnajs juu!

åh snart får man väl veta om man kommit in på linjen också (:

Idag så åkte jag till skara, efter att jag vart med Dante lite.
Träffade far min som hade köpt en ursnygg bodycon klänning till mig,
Sen så fick jag honom att köpa Cola, skorpor och Toblerone till mig, som jag senare mumsade på.
nomnomnom.

Helgen som var va underbar, var hos bror min i Sala, (han bor i fosterfamilj)
massa bilder togs och det var jätte kul. Fast bilderna finns dock inte på denna dator.

Sååå.. nudå? Va ska man skriva om nuråå?

Kommer ni ihåg Bamse? (valpen)
Han har blivit lite större nu åh är fortfarande lika mysig. hehe.
Lärt sig åh gå i trappor! duktig vovve. haha nej nu tänker jag inte babbla om skitsaker ni säkerligen inte bryr er om.

Där har du Oliver.
puss.

1 kommentar: