torsdag 16 juni 2011

Sommmmaaarlov! ♥

Igår hade jag skolavslutning,
Gick ju ut nian nu så, efter sommar'n blir det gymnasium så går hoppas på att jag kommer in på den linjen jag vill gå i.
Fick betygen åhså, och fan vad glad jag blev. Trodde dom skulle vara askassa men minst 3 IG.
Men fick inte ett ända IG :)

Det började kl 5, så åt vi tårta, sen pratade doktorn lite.
jag gick ju i en resurs skola, med bara 9 elever, blandade från sjuan till nian.
Åh varje år så har dom så att niorna som går ut får en liten present.
Jag och linn fick våra älskade filtar som vi sprungit runt med där hela året. haha! :) mysigt.
Sen så fick vi betygen, åh till slutet gick vi ut på gräset så folk fick fota.
Så här kommer lite bilder upp;



 kram kalas!


Jag kommer sakna er, ):


så här såg jag ut iaf, med klänning åh allt :)
ha det toppen!
puss.

1 kommentar:

  1. Grattis!! vad fin du var!!
    Ha en underbar sommar!!
    Kramar mm ;)

    ses ikväll på Sista Natten Med Gänget

    SvaraRadera