tisdag 19 juli 2011

even if you lied i still love you the same ~

I wanted it to last forever, I wanted you to stay forever -

28/05-11 ~ 18/07-11

Jag trodde att jag skulle klara av det mesta, men att förlora dig var för smärtsamt & du lämnade kvar ett stort mörkt hål i mitt hjärta.
Fast tiden jag & du hade inte varade så länge så känns det hemskt och det är svårt att släppa dig.
Det är dina känslor & dina val. Allt jag kan göra är att acceptera ditt beslut och försöka gå vidare.

det är svårt, så inihelvete svårt.
tårarna som runnit ner för mina kinder, hoppet som byggdes upp för att krossas, allt för dig.

men du ljög, rakt in i ögonen på mig.
ett tomt "jag älskar dig" utan mening..
Men ändåså kan jag inte släppa taget och glömma, jag älskar dig ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar