lördag 23 juli 2011

Norge...

Herregud eller?
Jag antar att alla har hört talas om det som hände i Norge igår. ?

Den killen måste vara psykiskt sjuk, För alltså, Alla dessa ungdommar han sköt ihjäl.
vad tänkte han med?
han var emot de polititiska parti grejjen elr va de nu va?
Men hallå? Över 90 pers dödade. På ön och i Oslo.

shit..
Rip, till alla dom som dog.
Och en stooor kram till alla dom som mist en vän, en familje medlem eller partner! *kram*
Det är hemskt...
____________________________________________________________________________

ja men nog om det.
Idag var min far här en sväng, vi åt glass och fikade innan vi åkte hem till mig åh mor för att fixa en grejj innan gymnasiet börjar.
oh juste, jag fick mina efterlängtade smycken idag :)))))
Tror inte jag har berättat dom men far lämnade dom till mig idag, ( dom kom med posten hem till honom )



Dom två, Sjukt nöjd.
Sen så ska det komma ett till smycke, Ett armband med en uggla på :)

Imorgon blir det att åka till Nossebro och må bra tills på onsdag, myyyyys! :*

puss på er söta läsare.
(om de nu är ngn som läser, hahha )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar