fredag 5 augusti 2011

hihih, styggt.

Hihhihi, nu har jag vart sådär dum och inte uppdaterat på ett tag igen D:

Så detta inlägg kan bli lååångt! :)

Den 30onde juli var det cruising här i stan :)
Har dock inga bilder från det men jag hade jättekul. Sprang runt åh fjantade mig som vanligt fast nu med alkohol i kroppen. Träffade massa nytt folk. trevligt.
Nya kompisar är aldrig fel. right? :)

Sen så har jag vart hos min syster nu i några dagar. :)
Första dagen/natten var min mor, min syster och bror med. (fast min bror hade redan varit däe typ en vecka men iaf )
Vi åkte iaf och badade i havssjön med en annan av mina bröder, hans flickvän och våran kusin.
Också grillade vi, mysig kväll var det.
Jag kom hem igår från min syster.
Låg och sov i några timmar med deras bebisson :) mysmys.

Sen jo juste, dagen efter cruisingen, bakfull och äcklig så åkte vi och badade i Simsjön + grill.
massa trevligt.

Just nu sitter jag och lyssnar på Ulrik Munther.
jag tycker att han är sjukt bra faktiskt. :)
Hans röst liksom ;o aja söt är han också :D

Nu ska jag strax äta och sedan göra mig iordning för att sötaste August kommer hit en stund.
Treeeeeevlig :)
jag just nu, Sleten och trött.
Men lite mat och smink gör mig nog lite fräshare iaf. hahaha!
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar