fredag 12 augusti 2011

Jag önskar jag kunde gå in i ditt huve, åh se hur fan du tänker.

fan vad kass jag är på att uppdatera.
Har vart hos min syster igen, skjutit luftgivär och lärt mig spela gitarr.
Så det blir åh fixa pengar till en gitarr! :D
Jag vill helst ha en svart, enligt mig mycket snyggare :)

Det är inte långt kvar tills skolan börjar och den här bloggen blir lite mer intressant, haha.
Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit ute i solen, i värmen och ätit kakor med mor, syster, simon och robin. Åh kollat på systers söta bebis.
Och så har jag kollat runt efter optiker här i stan.
Ska nämligen göra en synundersökning, för att få glasögon (igen)
och för att jag ska börja övningsköra.
Haft glasögon sen jag var liten, men när jag gick i sjuan slängde jag dom åt helvete.
och nu har jag insett att jag behöver dom. haha!

mysa med bebis.
pussss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar