måndag 26 september 2011

If you never lose the game, you'll never be happy when you win -


var på sjukhuset idag, dom fortsätte samma utredning som dom började i juni..
segt att vänta på prov svar om och om igen, dessutom provsvar som aldrig visar något fast vi är säkra på att något är fel, för så som det är i min situation ska det inte va b.l.a att jag kan äta huuur mkt som hellst men jag rasar i vikt, jag e sjukt trött hela tiden, jag mår dåligt ofta och har kraftiga magsmärtor och huvudverk. osv. 

Så nu har jag fått ett papper där jag ska skriva upp precis ALLT jag äter, klockslag mängs osv t.ex:
2dl makaroner, 7 st köttbullar, 1 dl sås och en sked med rivna morötter. + ett glas jouice.
fett jobbigt men det får väl gå, måste tillochmed skriva upp om jag äter en liten jvla jordnöt- hahahha.

nog om deeee, jag har prov på onsdag och jag ligger 30 sidor efter DDDD:
nog om det också.

Min far har gjort mig överlycklig, jag har äntligen fått lov om att tatuera mig, så det ska väl göras inom de närmaste månaderna.
han ska köpa en jumpsuit till mig också, glad chey :) myyyysigaste plagget ever. 
absolut inget jag skulle springa runt med som ett vardagsplagg, men ngn gång ibland och gött åh ha på kvällen. 

Tänkte tipsa om en hudvårdsprodukt, eller ja ett märke.
yves rocher. 
sjukt bra :)

ha de najs. pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar