torsdag 6 oktober 2011

avklippt hår och städdag.

Jaaah, jag har klippt av mig håret, illa nog.
Det blev helt förstört av färgning och blekning.
Bild kommer på det senare, efter att jag ducshat och fixat till de så att de inte står rakt upp. haha
Ja men de behövdes verkligen klippas synd bara att de va tvunget att bli så kort. ahja.

Det är typ som städdag här idag, då vi storstädar hela lägenheten.
Inte så kul men ahja.
Är hemma från skolan idag, vilket jag vart hela veckan, haft sjukt ont i örat, magen och mått jävligt illa.
Sov hos Robin inatt, för att jag igår trodde jag blivit frisk.
Men imorses kom de där illamåendet och min mage värkte något djävulskt mycket.
När jag väntade på bussen från station , fanns det inga sittplatser förutom att jätteblöta bänkar.
Så fick stå upp, men de gick dock inte så bra. Hade så ont i magen att benen vek sig, värken gick liksom ner i låren så. ja nog om det.

Men nu ska jag nog plocka av bänkarna lite, slänga mig i duschen osv.

puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar