fredag 7 oktober 2011

Skola till 20 i fem.

Kuuuul liv, nej!

Igår kom de ingen bild, för jag gick åh duscha sen kom mamma hem och sa att vi skulle skita i åh städa klart åh dra ner till stan till marknaden och käka på wokstugan så det blev lite stressigt.
hahaha, han inte ens sminka mig eller platta håret.
Sen gjorde vi chokladbollar på UÖ. orkar inte förklara vad det är dock. hehehe.

Nu sitter jag i skolan och väntar på att få börja hantverken, vi ska sminka idag igen.
Jag ska snart börja med att lägga ut bilder på olika sminkningar här osv.
Men inte än! hahan jo men snart, om ngn dag eller så.

Fredag förfan, får se om Robin kommer till mig, ska förmodligen till min syster i Vartofta.
ÅH vet inte om  han ska med, haha <3

ahja men nu så börjar vi snart.
vi hörs! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar