måndag 7 februari 2011

Måndags kväll.

Blir att lägga mig tidigt, alltså ganska snart.
Vart en riktigt jobbig dag.
Somnade klockan 4 inatt så sov ju itne särskilt mycker.
Fick fixa mig fort åh skynda till bussen,

Skoldagen var också massa jobbig. och idag var det min tur att städa.
(speciell skola, sparar 500 kronor om vi städar själva, pengar som vi kan göra annat med. t.ex åka till stockholm i vår. )
Vi brukar oftast bara behöva dammsuga. men han tvingade mig åh moppa åh så med..
Massa ont i ryggen åh huvudet.
En stor klumsig dammsugare :C

Sen på rasten la jag mig i soffan för att vila lite.
Men då ringer polisen istället.
Så fick gå till dom åh berätta om min version av en grejj som hände i slutet av förra året.
För att jag såg när det hände.

Ojjs vad jag klagar, haha.
Men måste iaf vara lite utvilad imorgon för är alltid så himmla trött i skolan.
Och i morgon har vi nationella prov, så måste vara pigg och klar i hjärnan-


trött_chey.

vi hörs.! :D
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar