tisdag 22 februari 2011

This day !

Vaknade av värk, illamående ock massa sånt. shit sjuk igen tänkte jag :C
hahah, men ja fick stanna hemma från skolan, usch va.

Piggnade till lite senare och när bror slutade jobbet så åkte vi till skara, Till våran morbror's grav, Igår var det nämlien 2år sen han gick bort, åh saknar honom såå.
Vi var där, tände ljug och lämnade små ängel "statyer" som det stod saker på. Sen ena stod det "din skyddsängel" och den andra stod det "jag tänker på dig" på. var lite fint, Tog lite kort och såå.
Sen så passade jag på att kolla till min farfar's grav eftersom att han ligger på samma kyrkogård.
bilder kanske kommer upp senare.
Sen så åkte bror, ock mina systrar till mormor, så dom släppte av mig så jag kunde hälsa på min farmor åh se hur hon mår,
fick glass och skorpor, haha! nomnom :)

det var  trevlans, sedn ringde syster /nattis mig, så skulle vi åka hem, svängde förbi donken och köpte cheese burgare ! nomnomnom :*

yesyes, pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar