tisdag 1 februari 2011

ojdååe.

jaa, har vart lite knas några dagar så har ikke uppdaterad. sry -
Har inte gjort mkt alls nu mån-tis. Skola igår. inte skola idag. thats it. eheh

Helgen var därimot aweeesome ;
Fredag:
Rasmus kom hit vid 5-6 tiden ungefär. Mor var barnvakt åt Athlas = världens mysigaste unge <333
Kvällen var mys med cola och såå typ. yees.
Lördag: Går upp ngn gång vi 11-12 eller något. w/e. Stephan och Fia kom hit, ( Athlas föräldrar )
Dom ville säga hej t den lille, sen skulle dom åka igen. dom skulle  dricka åh skit.  Såå stephan bad mig åh rasmus komma ner till dom lite senare. han ville plåta mig :) så de blev så.
Vi började dricka lite, sen blev det mer och mer :ddd hahaha. askul hade vi iaf. Jag höll i stephans orm och i hans leguan, Som har massa bra namn elvis.;D  det var myys.
Vi drog ut alla ihop. var  massa folk där juu :) så vi gick ut, Försökte komma in på en puss men peter va för full tyckte dom. Så vi gick t statoil åh käka frashhotdog ist. Träffa storebror åh kusiner är också.
oväntat askul.
Sen när vi skulle sova typ. Tappade rasmus sin piercing åh jag flyger ner på golvet åh letade. attackerade golvet med hakan. aaaj.
och rasmus fick nessel utsag , av ölen typ :(
haha allt för den dagen trorja. :)
Söndag : Vaknade vi 12 trorja.. låg kvar i stephans säng åh rökte åh så.
Sen så gick jag, stepahn och rasmus till ica åh köpte dricka åh pirog.
Sen gick jag  åh rasmus hem till mig åh stephan till sig. Köpte en latte till lille mig på presbyron också.
Sen hem åh käka. Rästen av dagen va slöööö :D haha puss

Bilder från plåtningen med stephan och lite från kvällen komer också in ngn gång.
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar