onsdag 16 mars 2011

as kass dag i skolan!

16:10 -

Kom hem runt 3 någongång.
Och har haft den värsta dagen i skolan på as länge!

Kom dit kl 8, käkade frukost.
sen så halv 9 när lektionerna börjar så skulle vi ha nationella prov i FYSIK.
Blev jätte nervös och aaaas stressad. ( jag blir sådär överdrivet stressad så att jag typ börjar gråta åh shit. *löjlig*)
+ att provet gick skit också! fick gissa mig egenom hela provet. fyfan. var as stressad typ 2 timmar efter åh så.
Sen så vare Lunch, lugnade ner mig. Sen ännu mer fysik! fast då var det som tur va inte liksadant, ist skulle man bara skriva en liten grejj så det gick ju bra :)

Men fyfan vilken dag känner ja bara, :(
 sen e mina cigg slut snart. bara en halv kvar ;o hjääälp!

haha ja,
Mamma har gjort jätte mumsiga bröd-bullar, med vitlök i ^^ nomnom!

Några har bett mig lägga ut bilder på hur jag/mitt hår sett ut!
så här kommer några ;



Det jag har nu.

orange brun rött, precis innan jag färgade det till röd svart. 
hel svart och lång, (löshår) vår/sommar 2010.


 brunhårig.
höst 2010


blå/turkost. sommarn 2010

  lila,svart. typ 2008-2009, (den vintern)

Svart och blå/turkost. Sommarn 2009.

och 2009 någonång.
Har haft snakebites åh så, men bilderna på det ville inte laddas upp. sug på det.
ahjaa ha det bra.
puss!


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tycker synd om dig Ninni.
    Jobbigt med prov ju.
    fina bilder på dig ;) kanske kan ordna det andra på freda.
    puss :S :>

    SvaraRadera
  2. Awesome bilder, med awesome hår :)
    Jopp inte alls kul att göra Nationella NO prov i 2 ½ timme :S

    SvaraRadera