torsdag 24 mars 2011

uppdaterad.

18:27
Har inte uppdaterat sen måndags.
förlåt för det-
så mycket som har hänt dom här dagarna.
har sjukt ont i magen, mensverk. fifan (haft mens en månad nu) för er som ville veta. haha
+ att jag gått och blivit singel. känns inge vidare precis..

men jah.
praktiken, var där i tisdags. inte vart där någon annan dag. O.o
shit de va jobbigt, jobbiga ungar. kastar sig över mig, slåss, nyser i mitt ansikte och skiter. hahaha
puss på det, <3

Sov hos syster inatt för att tänka på annat, eftersom att jag inte mår så jätte bra just nu.
Onne (systers pojkvän) väckte mig halv sju, fick låna hans telefon, ringde dagiset åh sa att jag inte kommer idag, vi rökte och drack kaffe.
Sedan åkte han till jobbet och jag gick och la mig igen.
Runt kl tio typ, väckte syster och hennes son mig.  vi åt lite sen så somnade vi i hennes säng Igen.
haha vakna vi 3, möblerade om hennes rum, senare kom Onne, jag gjorde iordning mig, sen kom Stephan och hämtade mig, och nu e jag hemma. kom hem för en liten stunds sen.

Jag idag :

körde på mitt-bena idag O.o
aldrig, verkligen aldrig haft det förr.
så var tvungen att prova.
Va tycks?


Vi hörs. pussss.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Du passar riktigt bra i mitt bena :D
    Du vet att du alltid är välkommen hit till mig vilken tid på dygnet som helst.
    Finns för dig vännen!
    Tänker på dig!

    Ha det underbart å välkommen hit i helgen om du vill.

    Kramar <3

    SvaraRadera