tisdag 15 mars 2011

gladchey.

20:57

Idag: Helt okej dag i skolan idag, åkte till kyrkerörskolan och hämtade ut "klassdräkten" asnajs.
byxorna är jätte mysiga. tröjan har jag inte haft på mig mkt än :) hehe.
Har inte gjort så mycket mer idag, fotat lite, sovit, ätit och rökt typ! hahaha.

Igår: Var hemma från skolan igår, hade en sån fruktansvärd mensvärk. kunde knappt gå. så det sög ju en del! fyfan, knaprade massa alvedon, så det gick över lite grann vid typ 2 tiden. Sedan åkte jag och Stephan till Stallet och red. Barbacka! ajaj, stackars min rumpa :( ahja det var iaf jätte kul. Och Chagalle är underbar! (hästen) puss!

Ikväll blir det förmodligen bara åh sitta vid datorn eller kolla på tv.
chill.!




Och nej! inte alls för att visa min rumpa.
byxorna.

puss.

1 kommentar:

  1. skönt att du trivs i byxorna å vet du en sak?? jag tittar gärna på dom ;o) hihi :P cigg vad gött :P tur att någon gillar dig så mycket så den personen ordnar det mesta för dig hihi

    kram å puss <3

    SvaraRadera