fredag 18 mars 2011

ffreeeedag!

16:50.

Hellllu, vart asnajs dag i skolan !

kom dit kl 8 typ.
-frukost.
-T.T i 20 minuter, (3teman, vi ska egentligen ha en timme, håller på med datorer, målar och sånt)
- sen någon musikal.
- musik, spelat in en skiva nu under 9veckor, idag vart det klar, fått skivan nu. Den kommer in på Youtube lite senare! naaaajs. (jag sjunger)
- idrott. (alla skulle bada, fast jag kunde inte vara med så, tog min systemkamera och fotade lite!)
sen slut. kl halv 1 :)
bilder från musiken och när jag fotade :


 Dante, Linn, jag & Jacob.





3 utav bilderna jag fotade. :) finns 1000 till :D
----------------------------------------------------------------------------

aschill. vart hemma ett tag nu ju, Och nu väntar jag på att Rasmus ska komma ! <3

btw, mamma har köpt typ bubbelbad grejj. typ en maddraass man lägger i badkaret, sen en sladd ifrån apparaten, slangen lägger man bara i badet! så blir de massa bubblor.! hahaha
askul ju. Sofie och ella, (barn) badade så hoppade jag och robin i :D haha najs.
kommer bilder på det!



 jag har bikini på mig, så de e lugnt ;)
syster min :*

yeeee. puss hej <3

2 kommentarer:

  1. Jag vill höra den skivan ;)
    ser underbart skönt ut att bada hihi :) fin bikini ;)
    Ha en underbar fredag. Finns alltid för dig om det är nått.
    puss hej!
    kramar

    SvaraRadera
  2. fy vad gulligt ^^
    :D

    SvaraRadera