måndag 17 januari 2011

allt börjar lösa sig -

Haft lite problem med en massa saker och så, men det har börjat bli bättre.
Haft jätte svårt för att komma på vilken linje på gymnasiet jag ska gå, fick panik, för inte alls lång tid kar att välja. Men nu ÄNTLIGEN har jag hittat en linje som jag blev lite kär i.
Plusgymnasiet, skövde - hantverkarprogrammet inriktning stylist.
Har alltid tyckt om att styla folk och mig själv. Smink & hår youknow. Så det är lite awesome,

Har nyss ätit, köttfärsås & spagetti. mums! ehe.
Och druckit päronsoda. Intressant åh veta va? hahaha :)

Nu sitter jag bara åh slappar.

Tänkte att jag ska börja med bilder och sånt med. men inte nu. senare ikv kanske!
puss.

1 kommentar:

  1. Fin blogg :) så glad över din skull att det löser sig med allt som t.ex. gymnasiet du vill gå :)<3

    SvaraRadera