torsdag 27 januari 2011

uuusch,

Näääe, jag har jätteont i huvudet :c
Det är icke okej, Så borde egentligen inte sitta här. Ska gå och lägga mig ett bad strax trorja.
Sen förmodligen prata med pojken,
Som kommer hit imorgon igen.
så kommer nog inte uppdatera så bra ihelgen heller. yes, :c

Stephan var här förut med hans mysiga system kamera. Så tog han kort på mig :)
tvinga mig till massa poser åh så. haha :) slänger la upp en bild på det ! :D azum.
Mina kinder och så blev jätte stora på bilderna. hahah, aahhja skitsamma. :)
en utav alla dom bilderna iaf. sen har jag ju tatt lite bilder själv med mobilen min.
På håret ofc. haha, som ni också kan få se.
om ngn nu vill det. hahha!



Tyvärr så e det inte rätt färg på alla bilder där heller :c men ahja. får väl hoppas att det blir någonbild som visar rätt färg på håret. haha. ahh. puss & godnatt, (kanske)

1 kommentar: