torsdag 27 januari 2011

On my way to success - I'll fight even if I'll fall. I'll never give up.

Förstörda drömmar.
Jag sitter där,
dörrarna öppnas, dörrarna stängs.
Varje gång det kalla rusar in i den varma luften som ett slag mot mitt lår,
jag ryser.
Folk stiger av och på, dom vet exakt, hur dom vill göra och vart dom ska.
jag sitter kvar, för jag lovar - jag vet inte.
Hur ska jag göra? Vart ska jag?
Jag ser inte hur mitt liv ser ut, jag ser inte mig själv.
Drömmen jag hade igår var du.
Men nu är det förbjudet - uteslutet. -farligt.

Jag kommer ingenstans, men ändå går jag.
jag har öppna sår,
jag blöder men jag känner inte smärtan.
Det var längesen det gjorde ont - det var längesen jag tappade hjärtat i knät.

Ton lösa skrik,
torra tårar och ett kärleksfullt 'jag älskar dig' -
& det som håller mig vid liv.
Du räddade mig älskling.

Jag kan se igen, jag kan känna smärtan, du la tillbaka allt jag tappat.
Min prins, mitt allt.
Du lagade mina drömmar som jag slitit sönder. Du har visat mig vem jag är.

*Jag går av, jag vet vart jag ska, jag vet hur jag vill göra.

Men det gör ont nu,
förflutet.

1 kommentar:

  1. Nu är vinnarna av BLOGGSVAR utsedda =D
    Kolla in hit om det var du som vann: http://majuss.se/2011/january/vinnarna-av-bloggsvar.html#comment

    SvaraRadera