måndag 24 januari 2011

Only you and me baby. ♥

Uppdaterat dåligt . inte hunnit med det i helgen, ...

Varit med pojken min (: vi har myst en massor, gjort/ätit taco's. mumsss. druckit cola en massa och gooodis!
gosh va vi är onyttiga, men det va ju trottsallt helg. :) Och det är massa grönsaker i taco's så lite nyttiga var vi allt!

Han är massa underbar,
och förjävla söt.♥ 
Tror inte jag har varit såhär lycklig på jätte länge, om jag ens vart det någongång. Tack för att du finns min prins. Rasmus Jonas Jardstedt. du är allt jag vill ha. <33
♥Snart 3 månader baby♥  
iloveyousofuckin'muchbabe



jaah, har inte vart i skolan idag, spydde imorses, blääh..
men sen när jag piggnat till ville syster att jag skulle följa med till stan. så, så blev de :ddd
lite kuuul.

Jaaa, nu sitter jag bara här.. funderar på vad jag ska skriva om. Tror inte alla vill veta om mitt privat liv osvosv..
är det ens någon som läser min blogg?

jaja, kanske ska börja skriva om ;
* kläder,
* smink,
* bra sidor,
Eller va tycker ni?

puss!

1 kommentar: