tisdag 25 januari 2011

The day,

Aweeesome!
Igår kväll så hade jag en så fruktansvärd magverk :c gjorde verkligen jätte ont.
Så blev ingen skola idag heller. Det är inte så awesome,
Men det som är awesome är att jag sitter i Vartofta nu :))))
Syster har ju flyttat hit igen. Vi alla har bott här förut och jag saknar stället så. känner sig som hemma här.
Så jag, mor, Syster, sofie och robin åkte buss hit. Syster 'Nathalie' har sovit hos oss 2nätter. har ju inte riktigt blivit ordning här än :)
Det är jätte fint och mysigt.
Just nu färgar dom håret på mamma, Svart och rött precis som Nathalie. 'Röda familjen'
hahahhahaha, oj va intressant :D

Tänkte ge lite sminktips för er som vill / behöver .
Lite tips på bra smink man kan köpa hehe, :)


En väääldigt bra mascara, Jag har provat masssor, men den här va bäst! love it.
Loreal- Telescopic, runt 150 kr. finns på Lindex t.ex :)


Maybeline - Dream matte mousse.
Den foundation jag använder just nu, finns massor med andra som är bra också men denna funkar asbra för mig ;D Finns också på Lindex , priset är nog också runt 150kr .

Ska ge tips om eyeliner också, men ingen aning om vad min heter åh blabla, kan ta lite varje dag! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar