lördag 30 april 2011

byta blogg?

Ärligt så funderar jag på åh byta till blogg.se igen.
Denna är nog lite för knepig för mig :c

Men inte kul och byta helt, liksom inte ha kvar något från denna,
Är det någon som vet om man kna flytta över bloggen till blogg.se och hur?
tacksam för svar. <3

Förresten så fick vi en liten kissemiss hem idag.
Hon är jätte söt.
Hon föddes den 21februari.
Min morbrors dödsdag :c (2009 dock)
Nena fick hon heta för det var min morbros favorit atirst.
Dessutom är hon en bonnkatt, och luktar bondgård.
Min morbror jobbade på en bondgård. ehehe lite kul att de har så myyycket gemensamt, elr vad man ska säga -
ah men iaf så tvättade vi henne förut, för hon luktade ju inte så gott xd
hon såg så liten ut,
Lite bilder på Nena ;



Hon är så fin
Våran hund buddy, vakar över henne som en pappa.
Så fort man lyfter upp henne börjar han hoppa, gny och skälla.
haha gulle.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar