fredag 8 april 2011

it's friiiiiiiday!

Dagen igår var faktiskt helt okej,
fick inte så mycket då för att folk hade inga pengar osv.

Men min bror tog med mig och syster på cirkus,
Det var riktigt kul faktiskt!
asnajs, jätte fina hästar, hundar, kameler osv.
riktigt kul!

Kom hem för ungefär 10minuter sen.
skoldagen såg utsåhär:
08:00 - frukost.
08:30 - Nationella prov i Engelska! skriv grejjs, häfte med frågot osv.
rast osv.
Sen Nationella igen, hörövning.
11.05 - lunch
Sen hörövnings provet igen.
och klockan 12 slutade vi. göött de iaf,

Annars va provet inge vidare.

Men det är ju fredag idag!
Vad händer i helgen folk? :))))

Miagullet kommer hit lite senare och stannar här i helgen och problemen blir som bortblåsta! :)
Fast ett problem kommer vara kvar, Mina cigg e typ slut!
3styckna på hela helgen. ah jo men ellerhur.

Får se till åh fixa de också.
-----------------------------------------

Vet inte om jag berättat det, men ja i tisdags blev våran älskade Buddy pappa, åt 4 små valpar.
Och den ena ska bli min, puss på det :)

Sötaste Buddy,


 Jag och bror, igår.
Lånade hans kept litegrann :D

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar