måndag 4 april 2011

Måndag och sjuk.

Böt mobil igår, haha smart är jag väl inte så.
Böt från en ganska ny toutch mobil till en sådär gammal mobil. Sony ericson spiro, men den e liten söt och rosa/vit- hahah pucko är jag.
och den knasar massor :( men jahaja.

Vaknade kvart över 7 imorse!! Försent1 skulle upp kl sex, men så blev det ikke.
Kände mig iaf kissenödig så gick till toa, men helt plötsigt behövde jag spy, Sen var jag inte kissenödig längre.
Kroppen typ lurade mig!? haha spy blä :(
Ja, så stannade ju hemma idag, ofc.

sjukling , hahaha.

posssss. :*

1 kommentar:

  1. liten å söt passar ju dig å rosa är snyggt ;) fast kunde varit ännu snyggare om den hade varit lila :)
    låter jobbigt att byta kissa mot att spy.. inte direkt bättre ju.
    Krya på dig!!

    pöss

    SvaraRadera