måndag 25 april 2011

Kärlek till vädret -

Visst har det varit super fint väder den senaste veckan?!
Iallafall i Nossebro, Skara och Falköping!
superbra ju.

Sommar'n är här nu och jag älskar't.
Var nyss ute med Robin och hunden, 
Robin är sååå söt, han sprang och plockade små blommor till Mormor. (mor min)
Vi sprang med Buddy, det var jättekul faktiskt. :)
Gullunge <3
Finns bilder från det som mor tog från fönstret.
Men stephan har slarvat bort våran datakabel till kameran så därför kan jag inte lägga in bilder som jag lovat er.
Fy vad tråkig jag är. 
haha. men en rolig sak ska det bli! ;

Har jag berättat att vi har spelat in en låt i skolan?
men iallafall så har jag , Dante, Linn och Jacob gjort en cover på Kings of leon's låt "use somebody" Med hjälp av Stephan och Ola. (inte samma Stephan som jag skrev om innan. Dessa 2 har den studion vi spelade in på"
Hoppas ni gilalr det! :) 
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar