tisdag 19 april 2011

Min helg, o massa annat, lååångt inlägg.

' Du känns så långt bort,
har du någonsin varit hos mig?
 Eller har allt bara varit en dröm, en så fantastiskt underbar dröm? -

Jag längtar ihjäl mig efter dig, din värme som sprids i hela min kropp när du håller mig nära,
dina vackra blå ögon som ser rakt igenom mig, dina mjuka läppar emot mina.
' men kraven jag ställer på mig själv och stunderna du inte är här, dödar mig långsamt.

Du känns så långt bort,
du har varit här, en fantastiskt underbar dröm som håller på att bli en vacker verklighet.
________________________________________________________________________________

Känner att detta inlägg blir låångt, För kommer skriva lite om allt som hänt från Fredags tills idag.
och lite annat kanske.

Men åkte ju iaf till Mia i fredags..

Fredag:
Kom till mia vid sju ungefär, Vi gick hem till henne, Träffade Patrik, satt inne hos honom på kvällen, kollade på film och såå. Inte så mycket speciellt den kvällen, (inte vad jag kommer ihåg iaf)

Lördag:
Vaknade någongång, (hahaha ovanligt)
Träffade Patrik en kortis, sedan åkte jag, Mia och hennes mor hem till Tim, (mias pojkvän)
Han skulle hjälpa dom åh byta däck på bilen,
Mia och jah kollade mest på, medans hennes mamma pratade på som vanligt.
Dom har en urmysig vovve också, som vi låg åh myste med, lekte och kastade pinnar.
Seeedan så följde Tim med hem till Mia.
Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde under dagen men vi gick väl runt, umgåddes med folk, käkade glass och drack dricka :)
På kvällen gick jag, Mia, Tim, Dennis och Mia's mor över till Patrik, Sjäng Singstar, drack och kollade på film. Va ute lite, Gick åh la oss vid 4 typ. hahhaa!

Söndag:
Lite slö dag klass dricka.
Var nere vid Vattnet, (Nossan) fotade lite.
Drog upp t Dennis kollade på film kastade vatten genom fönster på idioter. (moget) hhahahaha.
inte så mycket mer.
dom andra dagarna va la inte intressanta.
Mia hade påsk skola mellan 9-12 både igår och idag, så följde med.
Igår låg vi ute från 12 till typ klockan 9 på kvällen.
Jätte varmt, låg i shorts och bh.
Blev jätte brun! och lite småröd. hehehe.
Sen fick vi för oss att åka åh hämta tim som åkte hem dagen innan. olagligt :)

hahah. yes, Samma vare typ idag. påskskola, sola sen hem.
mys.
___________________________________

Är hyper kär,
om 5-6 veckor får jag hem min lilla valp. Som förmodligen ska heta Theo.
Världens gulligaste.
Visst är han söt?!
älskar'n.
<3


Bilder från helgen kommer upp lite senare när mia skickat dom.
fick inte med min kamera.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar