onsdag 13 april 2011

shiit,

Var ju längesen jag blogga ! elr ja inte så längesen men aaaa.
Har fått runt ph tänkt så här.
"kanske ska jag blogga? Fast nej gjorde ju det förut."
fast jag inte alls gjorde deeet? ;o

Fast egentligen har jag ju inte så mycket att säga..
Rätt bra dag i skolan,
Började med B-delen av Nationella provet i Engelskan. Skriv uppgift.
Hade ju A-delen i måndags.

Sen så hem, gjorde mig lite mer iordning.
Sen en stund senare kom Jonathan hit och åkte hem för någon timme sen eller nå.
mys.

Inte gjort mycket mer idag.
puss på er sötaste.

1 kommentar:

  1. vinnaren av det valfria smycket är utsedd!
    Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)
    Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-42-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

    SvaraRadera