lördag 2 april 2011

- jag vill ta på dina lår, ringer på din telefon.

skulle det inte vart underbart?
you&me, together in my bed ;)
nej vad snuskigt det blev nu ;)

Lördag, yes
ikväll blir det väl mys med film :)
2liter cola och massa piroger, blir käket idag. hahha.

Sitter och lyssnar på musik, just nu ensam hemma,
inge roligt alls :( Får se om jag kan lyckas få hit någon som vill vara lite social mot mig :)
skulle ju vara lite trevligt! :D

jag just nu! haha
ganska sleten från igår.
men jag bjuder på'n! :*

Någon som vet nån bra film! :*
helst typ skräck eller så :)


puss så länge alla sötnosar :*

1 kommentar:

  1. tjena!!
    finns många bra filmer :D
    jag har några här hemma. pirog låter gott, var länge sen jag åt det hihi :D
    Eric hälsar, han är inte här men han sa att jag skulle hälsa ändå ;D
    Kram

    SvaraRadera