onsdag 6 april 2011

superduperasnajs ~

Axel Sundström.
- du är vacker.
Finns inga ord som kan beskriva dig, men jag ska försöka;
Du är speciell och helt jävla awesome.
Du kan liksom få mig att le fast dagen vart åthelvete,
även om mina tårar rinner,
även om mina tankar är åt ett helt annat håll,
så räcker det att jag hör/ser ditt namn så ler jag.
Du är bra.
du liksom bryr dig inte bara om dig själv, du vill hjälpa till och finans där,
och det är jag tacksam för.
Och vad det än är, hur du än mår så ska du veta att jag kommer finnas vid din sida ända till slutet.
Jag är så oerhört glad för att du tog kontakt med mig,
vad skulle jag annars ha gjort nu?
Skulle jag sitta här och le då? nej jag tror inte det.
tack Axel ♥
du är en underbar människa.
iloveyou.

__________________________________________

dricka te, ut med vovve sen sova kanske?
fast neee.
inte än ehehehhehe.
poss!

1 kommentar:

  1. Du är så underbar!, du får varje liten känsla i min kropp att hoppa som små grodor!, blir alldeles varm!, vad skulle jag göra utan dig, du är så himla vacker, tack för att du gör mitt liv så jävla mycket bättre. Jag vet att man inte kan plocka en stjärna, eller fånga en ängel, men jag har dig, och du är så jävla mycket mer värdefull.
    I love you so much it hurts.
    finns alltid här för dig, dag som natt, varje timme och varje sekund, igår, idag, imorgon och föralltid.. <3 puss

    SvaraRadera